Leczenie depresji

Długotrwające wstrząsy emocjonalne są dla człowieka gorsze niż, silne i gwałtowne wstrząsy.

Każdy człowiek w podczas swojego życia poddawany jest pozytywnym i negatywnym bodźcom, na które reaguje inaczej w zależności od sytuacji w jakiej się znajduje. Duży wpływ na takie zachowania ma osobowość, pewność siebie, które powodują różne reakcje i postawy do pewnych rzeczy i zdarzeń. Według badań wykonanych w 1984r. przez dr Lemańską są to tak zwane czynniki sytuacyjne, tempera mentalne i osobowościowe.

Zdarzenia odbieramy w kategorii zagrożenia czyli lęku lub korzyści jakie mogą za tym płynąć. Wzorce reagowania są indywidualne w zakresie widzenia, słyszenia oraz oceniania zdarzeń i zagrożenia.

Jak możemy sobie z tym radzić?

Pamiętaj! Zmieniając swoje nastawienie, a nie innych ludzi – uchronisz się przed utraceniem nerwów, zdrowia oraz energii życiowej.

Twój temperament decyduje o tym jak reagujesz na zdarzenia. Skoro wiadomo, że stres długotrwający niesie za sobą problemy zdrowotne, a także choroby nowotworowe, należałoby poszukać sposób na rozładowanie tych emocji lub panowanie nad swoją agresją i gniewem.

Przemyśl czy mógłbyś zmienić:

  • zachowanie np. z agresywnego na łagodne. Proste to nie jest, ale możesz to z robi
  • dla samego siebie
  • nastawienie wobec odmiennych sytuacji i następujących po sobie zdarzeń. Jeżeli są one dla Ciebie stresujące i wywołują zmiany w Twoim organizmie staraj się ich unikać!

„Bo zapominamy przecież, że każdy mrok, cień, ciemność – wszystko wywodzi się od światła. Wszystko..”

Na układ nerwowy oddziałuje stres , który może tak naprawdę każdego zniszczyć. Jedno jest pewne głównie zależy to od Ciebie i Twoich zmian! Wydarzenia z całego dnia wywierają wpływ na nasze samopoczucie, pogorszenie choroby. W dalszej drodze doprowadzają nas do schorzeń, które eliminują nas z dalszej egzystencji w domu, pracy jak i w środowisku, w którym żyjemy.

Najważniejszym lekarstwem nie są leki i suplementy, bo bez Twoich zmian i nastawienia terapia nie będzie skuteczna. Ważnym elementem jest także Dieta.

Zapraszam do formularza diety, klikając > TUTAJ < i spróbuj odpowiedzieć na kilka pytań.

Jak można sobie poradzić z depresją?

  1. Zioła i medycyna naturalna,
  2. Psychoterapia,
  3. medycyna konwencjonalna oraz leki przeciwdepresyjne,
  4. elektrowstrząsy, a także magnetostymulacja,
  5. światłolecznictwo.

Serie zdarzeń, natężenie emocji wywierają duży wpływ na nasze ciało. Wpływ jest jeszcze większy o ile między tymi zdarzeniami nie ma chwili relaksu, odprężenia i odpływu negatywnej energii. Dlatego pamiętaj by na co dzień znaleźć chwilę dla siebie.

Odżywianie w depresji

Podczas depresji powinno się jeść potrawy lekkostrawne. W badaniach klinicznych wykazano, że ryby morskie oraz nienasycone kwasy tłuszczowe omega-3, mają pozytywny związek z samopoczuciem oraz wyjściem z choroby. Bardzo ważne są tez antyoksydanty oraz witaminy z grupy B.

Zespół depresyjny – objawy:

  • przewlekłe zapalenie wątroby
  • marskość wątroby
  • zaburzenia tarczycy, a także zaburzenia hormonalne
  • stany związane z nadmiernym wydzielaniem kortyzolu,
  • zespoły przewlekłego uszkadzenia nerek,
  • nowotwory,
  • stwardnienie rozsiane,
  • reumatoidalne zapalenie stawów
  • zaburzenia metaboliczne i cukrzyca

Kompleksowe radzenie sobie z depresją, stresem i nerwicą w naturalny sposób:

  1. Rhodiolin – naturalny produkt, który rozluźni Twoje kołotane nerwy, oraz poprawi reakcje na stres.
  2. Polinesian Noni – liofilizowany sok z noni przyspiesza regeneracje organizmu i daje uczucie komfortu.
  3. Stres Management – Mega B complex – witaminy i minerały dla osób narażonych na stres.
  4. Omega 3 – nienasycone kwasy tłuszczowe.
  5. Panax Ginseng – poprawia stan zdrowia, oraz dodaje sił witalnych i energii.

One Response to “Leczenie depresji”

  • Danuta:

    czy zażywając Zomiren 0,25 w układzie 0-1/2-1/2 mogę dodatkowo brać leki naturalne.Jeżeli tak to jakie,Choruje na nadciśnienie, niedoczynność tarczycy,nerwoból międzyżebrowy

Zadaj pytanie

You must be logged in to post a comment.